16 april

tränat, städat, tvättat, hängt med janet, handlat & lagat middag.. nu ska jag gosa ner mig i soffan bredvid min fina man och kolla på en film. ♥

BANANPANNKAKA

populärt med bananpannkaka? jag vart sugen efter jag såg ett avsnitt av kickstart när dom lagade bananpannkakor! det var gott, mättande & är nyttigt. jag kommer göra det flera gånger! enkelt var det också, endast ägg & banan ;)
 
idag har jag varit och gymmat & kört ett pass. nu ska jag tvätta allt jag äger & påsk städa!

KVARG

folk bloggar om kvarg, typ alla på mitt jobb äter kvarg, det är alltid massa erbjudande på mataffären om kvarg så nu har jag också testat på kvarg för första gången så hade ner det i min mango smoothie istället för vaniljyoghurt! gott & nyttigare :) 

TORSK TILL MIDDAG

jag åt stekt torsk till middag medans min karl moffa i sig en stor smaskig underbar fin fettig pizza ;) 

tisdag

idag blev det bara fokus på fettförbränningen, 30 min crosstrainer & 30 min spinning! har gjort av med flera liter svett känns det som haha. efter träningen åkte jag hem till farmor och städade och åt en jätte god fisk soppa till lunch, mmh! 
 
nu ska jag iväg och storhandla med min kärlek.

excuses are for people who don't want it bad enough

cyklade till gymmet idag och det var riktigt skönt.. älskar min nya cykel! iaf, började med ett 45 min spinningpass.. sen styrketräning och jag fokuserade bara på magen i ca 25 min.. efter träningen hängde jag lite med janet tills det var dags för ännu ett pass, 1h bodypump!
 
 
mina vänner tycker att jag tränar mycket och folk undrar hur jag orkar.. men jag älskar att träna helt enkelt. jag mår så himla bra av det. jag varierar med kondition och styrka när jag tränar. spinning och crosstrainer är kondition/fettbränning som jag ofta kör på. bodypump är mycket styrka för hela kroppen men också fettförbrännande. jag tränar ca 5-6 gånger i veckan. man ska väll ha minst 2 vilodagar men jag tränar inte styrketräning varje dag så min kropp hinner pusta ut lite.. men hey sommaren är ju snart här! ;)

mina två finaste ägodelar


TRAIN EAT SLEEP REPEAT

jag struntade i det sista passet.. blev ganska seg efter allt tränande. ikväll gjorde jag en tonfisksallad till mig själv och till min man gjorde jag köttfärssås med ris. nu ska jag stänga av igen och fortsätta mysandet ♥ 

doh hold it back

 
idag åkte jag ner och körde ett 55 min spinningpass och sen hem igen för att få i mig lite lunch. nu har jag gjort några träningsövningar här hemma och ikv blir det ett 60 min bodypump pass! härliga söndag ;)

WORKOUT @ HOME

3 grymma tränings program från ida warg som man kan göra hemma!

2,5kg lättare

jag idag
 
efter 1 månads träning så känns det jäkligt bra att ha gått ner 2,5kg. min mage har dragit ihop sig och min rumpa & lår ha blivit fastare och min kondition har blivit mkt bättre. är mycket piggare & gladare också! känner mig som en ny människa typ. jag har ca 6kg till att gå ner men det kmr nog ta lite längre tid en vad jag jag tänkt mig för jag tränar mkt muskler också.. och muskler väger mer än fett!

my car

bytt till sommardäck & tvättat bilen både på in & utsidan så nu är den ganska fräsch! ;) 
nu är det officiellt, bilen är min. tack fammo!

FISKEDAG

idag blev det en mysig förmiddag ute på strömsholm

MIN NYA VÄN

istället för att ta bilen till gymmet så ska jag börja cykla! tack pappa ♥

bilprovning

efter gymmet imorse åkte jag vidare på bilprovning med min lilla skruttis som jag fått av farmor. den hade 3 lampfel som ska fixas annars var den i bra skick! så senare idag blir det biltema för lite shopping! ska även kika på en cykel :)

bloglovin Instagram
Allmänt
RSS 2.0